Прогноз погоди

Годиник

Натисни

Форма входу

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Неділя, 19.05.2024, 00:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Виховна робота

Звенигородський районний методичний кабінет
| Мій профіль | Реєстрація | Вхід
Методична допомога


Головна » Файли » Методична допомога » Передовий педагогічний досвід

Організація проектно-пошукової діяльності в процесі формування в учнів національної свідомості
[ · Викачати видалено (71,85) ] 15.01.2015, 15:40

Відомості про автора:

    -    творча група вихователів школи-інтернату

Упорядник матеріалів: керівник творчої групи вихователів Скрипник Г.Л.,

                                        спеціаліст вищої категорії,

                                        педагогічне звання – «старший вихователь»

Тема, над якою працює творча група:

 «Формування національної свідомості та самосвідомості учнів засобами позакласної  діяльності»

Матеріали схвалено та рекомендовано до використання методичною радою школи-інтернату (протокол №3 від 27.02.2013року)

Рецензент:

   -   Попович Н.М., методист районного методичного кабінету відділу освіти

                                    Звенигородської РДА

Анотація

   Українська система національної освіти й виховання ґрунтується на пізнанні дитиною світобудови, світотворення, формування на цій основі широкого світогляду, розуміння загальної картини світу, органічної єдності людини, природи, суспільства, нерозривності й наступності часів і поколінь.

   Система цінностей і якостей особистості розвивається через сприйняття дитиною світу, ставлення її до нації, суспільства, громади, в якій вона живе, людей, матеріальної і духовної спадщини рідного краю.

   Використання у виховному процесі проектних технологій забезпечує розв’язання завдань національного виховання, сприяє формуванню ціннісного ставлення особистості до держави, суспільства, сім’ї, родини, інших людей, природи, мистецтва, праці.

   Зміст роботи вихователів Шевченківської спеціалізованої школи-інтернату по проектній діяльності в межах дослідно-експериментальної роботи по темі «Формування національної свідомості та самосвідомості учнів засобами класичного та національного мистецтва» розкриває види, шляхи, методи роботи по підвищенню рівня сформованості у школярів національної свідомості, виховання таких якостей як патріотизм, самосвідомість, правосвідомість, гордість за належність до українського народу, певної його етнічної групи.

   Практична діяльність по методу проектів показує, що це дієва педагогічна технологія, яка дозволяє в цікавій, нестандартній формі знайомити учнів з історією, культурою, духовними засадами етносу рідного краю, його традиціями, звичаями, формує у вихованців здатність їх продовжувати, берегти, передавати наступним поколінням духовні цінності, розвивати гордість за належність до своєї малої батьківщини.

   Також потрібно відмітити, що проектні технології сприяють виробленню у педагогів ставлення до дитини, як до повноправного партнера, стимулюють ініціативу, соціальну активність особистості, розвиток її лідерських якостей.

   Даний методичний посібник допоможе педагогам  використовувати метод проектів у формуванні національної свідомості і самосвідомості учнів.

Категорія: Передовий педагогічний досвід | Додав: Natilly
Переглядів: 300 | Завантажень: 117 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024